حفاظ هاي آبشاري

پيشرو در امر توليد انواع حفاظ و درب / پنجره

حفاظ هاي آبشاري

۱۹۱ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=148957853293171.jpg

حفاظ آبشاري برگرفته از الگوي منظم و شاخه هايي كوتاه تيز شده در هم تنيده شده مستحكم و با گاردي رو به جلو مي باشد كه مدل انحصاري شركت (تك حفاظ) مي باشد. اين مدل حفاظ داراي ظاهري زيبا و يكنواخت بوده و امكان عبور متجاوزان را غير ممكن مي سازد.
از مشخصات فني اين حفاظ مي توان به عرض حداقل ۵۰ سانتي متر آن اشاره داشت كه به صورت استاندارد توليد و تمام سطح ديوار را پوشش مي دهد.
حفاظ مدل آبشاري در ارتفاع هاي استاندارد ۷۵ سانتي متر و ۹۰ سانتي مترو ۱۰۰ سانتي متر ۱۲۰ سانتي متر توليد مي شود.
از ديگر ويژگي هاي اين مدل حفاظ مي توان به تراكم بالاي آن اشاره داشت كه اين محصول در تراكم هاي استاندارد 14 رديف در هر شاخه ۲ متري و ۱۱ رديف در هر شاخه ۲ متري توليد و به بازار عرضه مي شود.
نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه نوك پيكان ها به صورت فارسي بر و به طول ۲ الي ۴ سانتي متر برش خورده و تيز مي شود تاز بازدارندگي بيشتري ايجاد شود نوع اتصال جوش co2 باشد كه به صورت ۲ طرفه كار مي شود تا استحكام و دوام حفاظ بيشتر شود.
رنگ آميزي از نوع رنگ پودري الكترو استاتيك مي باشد به همراه رنگ هاي مرغوب الكترواستاتيك(پارس اشن و پوشش فام) كه در كوره رنگ در دماي ۲۰۰
درجه سانتي گراد پخته مي شود.
براي جلوگيري از تغيير رنگ بر اثر تابش آفتاب و برف و باران از رنگ هاي مخصوص پلي استر كه رنگ مخصوص فضاهاي بازي باشد استفاده مي شود .

  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.