حفاظ شاخ گوزني

پيشرو در امر توليد انواع حفاظ و درب / پنجره

حفاظ شاخ گوزني

۲۷۱ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=14895780635651.jpg

رايج ترين حفاظ هاي موجود در بازار مي باشد كه با نام هايي مانند (حفاظ شاخ گوزني، حفاظ خارپشتي، حفاظ بوته خاري و …) از آن نام برده مي شود.

حفاظ بوته اي يا شاخ گوزني داراي ظاهري نامنظم و شلوغ و درهم تنيده مي باشد كه در بيننده احساس خطر و بازدارندگي را برمي انگيزد. از مشخصات فني اين مدل حفاظ مي توان به عرض حداقل ۵۰ سانتي متر آن اشاره داشت كه به صورت استاندارد توليد و تمام سطوح ديوار را پوشش مي دهد و به سفارش مشتريان مي توان عرض اين مدل حفاظ را بيشتر و يا كمتر در نظر گرفت. حفاظ شاخ گوزني يا بوته اي در ارتفاع هاي استاندارد ۷۵ سانتي متر و ۹۰ سانتي متر و ۱۰۰ سانتي متر و ۱۲۰ سانتي متر توليد مي شود .

از ديگر ويژگي هاي اين حفاظ قابليت تراكم پذيري آن مي باشد. حفاظ بوته اي به طور متداول ودر تراكم هاي ۱۵ رديف در هر شاخه به طول 2 متري توليد مي شود اما براي بازدارندگي بيشتر  و بالاتر بردن امنيت در تراكم هاي ۱۹ رديف در هر شاخه ۲ متري و ۲۵ رديف در هر شاخه ۲ متري نيز توليد مي شود.

نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه نوك پيكان ها به صورت فارسي بر به طول ۲ الي ۴ سانتي متر برش خورده و تيز مي شود تا بازدارندگي بيشتري را ايجاد كند.

نوع اتصال جوش از نوع  co2  باشد كه به صورت ۲ طرفه كار مي شود تا استحكام و دوام حفاظ بيشتر مي شود.

رنگ آميزي از نوع رنگ پودري الكترو استاتيك مي باشد به همراه رنگ هاي مرغوب الكترواستاتيك(پارس اشن و پوشش فام) كه در كوره رنگ در دماي ۲۰۰ درجه سانتي گراد پخته مي شود.

براي جلوگيري از تغيير رنگ بر اثر تابش آفتاب و برف و باران از رنگ هاي مخصوص پلي استر كه رنگ مخصوص فضاهاي باز مي باشد استفاده مي شود.  

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.