آرشیو اسفند ماه 1395

پيشرو در امر توليد انواع حفاظ و درب / پنجره

حفاظ شاخ گوزني

۲۷۰ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=14895780635651.jpg

رايج ترين حفاظ هاي موجود در بازار مي باشد كه با نام هايي مانند (حفاظ شاخ گوزني، حفاظ خارپشتي، حفاظ بوته خاري و …) از آن نام برده مي شود.

حفاظ بوته اي يا شاخ گوزني داراي ظاهري نامنظم و شلوغ و درهم تنيده مي باشد كه در بيننده احساس خطر و بازدارندگي را برمي انگيزد. از مشخصات فني اين مدل حفاظ مي توان به عرض حداقل ۵۰ سانتي متر آن اشاره داشت كه به صورت استاندارد توليد و تمام سطوح ديوار را پوشش مي دهد و به سفارش مشتريان مي توان عرض اين مدل حفاظ را بيشتر و يا كمتر در نظر گرفت. حفاظ شاخ گوزني يا بوته اي در ارتفاع هاي استاندارد ۷۵ سانتي متر و ۹۰ سانتي متر و ۱۰۰ سانتي متر و ۱۲۰ سانتي متر توليد مي شود .

از ديگر ويژگي هاي اين حفاظ قابليت تراكم پذيري آن مي باشد. حفاظ بوته اي به طور متداول ودر تراكم هاي ۱۵ رديف در هر شاخه به طول 2 متري توليد مي شود اما براي بازدارندگي بيشتر  و بالاتر بردن امنيت در تراكم هاي ۱۹ رديف در هر شاخه ۲ متري و ۲۵ رديف در هر شاخه ۲ متري نيز توليد مي شود.

نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه نوك پيكان ها به صورت فارسي بر به طول ۲ الي ۴ سانتي متر برش خورده و تيز مي شود تا بازدارندگي بيشتري را ايجاد كند.

نوع اتصال جوش از نوع  co2  باشد كه به صورت ۲ طرفه كار مي شود تا استحكام و دوام حفاظ بيشتر مي شود.

رنگ آميزي از نوع رنگ پودري الكترو استاتيك مي باشد به همراه رنگ هاي مرغوب الكترواستاتيك(پارس اشن و پوشش فام) كه در كوره رنگ در دماي ۲۰۰ درجه سانتي گراد پخته مي شود.

براي جلوگيري از تغيير رنگ بر اثر تابش آفتاب و برف و باران از رنگ هاي مخصوص پلي استر كه رنگ مخصوص فضاهاي باز مي باشد استفاده مي شود.  

 

حفاظ هاي لاله اي

۲۸۶ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=148957893528641.jpg

يكي ديگر از جديدترين و منحصر به فردترين حفاظي كه مي توان نام برد حفاظ لاله اي مي باشد .از ويژگي هاي ظاهري آن مي توان به سادگي و در عين حال زيبايي و چشم نواز بودن اين حفاظ اشاره داشت.حفاظ لاله اي با طرحي سه بعدي و گل هايي همانند گل لاله از برترين و مستحكم ترين طرح هاي حفاظ مي باشد كه به دليل سختي كار در توليد و نياز داشتن به دستگاه هاي خم و برش منحصرا به وسيله ي شركت تك حفاظ توليد مي شود.
حفاظ لاله اي داراي عرض ۵۰ سانتي متر و ارتفاع ۹۰ سانتي متر به صورت استاندارد مي باشد و طول و عرض اين مدل حفاظ غير قابل تغيير مي باشد.
نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه به صورت فارسي بر تيز شده و ميزان بازدارندگي را بالا مي برد.
رنگ آميزي به صورت الكترو استاتيك و رنگ پلي استر در دماي 200 درجه سانتي گراد انجام مي گيرد.
نوع اتصال جوش از نوع co2 به صورت دو طرفه مي باشد كه استحكام و دوام حفاظ را بالا مي برد.

  

حفاظ هاي ليليوم

۲۱۱ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=148957870784961.jpg

تاكنون مدل ها ي متفاوتي از حفاظ به بازار ارائه شده است اما در اين ميان مي توان به مستحكم ترين و زيباترين و غيرقابل نفوذ ترين حفاظ موجود در بازار اشاره اي داشت. حفاظ ليليوم با طراحي بسيار زيبا و مستحكم و بادوام برترين حفاظ موجود در بازار مي باشد. به دليل داشتن شاخه هاي تيز بسيار زياد كاملا غيرقابل نفوذ و در عين حال بسيار زيبا مي باشد. از مشخصات فني اين مدل حفاظ مي توان به عرض زياد(بالاي ۵۰ سانتي متر) اشاره داشت كه تمام سطح ديوار را پوشش مي دهد.
حفاظ ليليوم با ارتفاع حداقل ۷۵ سانتي متر و حداكثر ۱۲۰ سانتي متر به صورت استاندارد توليد مي شود .وبه به سفارش مشتري مي توان ارتفاع بالاتر نيز به صورت سفارشي توليد نمود. حفاظ ليليوم در ۲ مدل گلدار و بدون گل توليد مي شود كه به سفارش و سليقه مشتري مي توان تعداد گل ها را بيشتر و كمتر در نظر گرفت اين گل ها جنبه بازدارندگي ندارند بلكه صرفا براي زيباتر نشان دادن حفاظ به كار مي روند. نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه نوك پيكان ها به صورت فارسي بر و به طول ۲ الي ۴ سانتي متر برش خورده و تيز مي شود تاز بازدارندگي بيشتري ايجاد شود نوع اتصال جوش co2 باشد كه به صورت ۲ طرفه كار مي شود تا استحكام و دوام حفاظ بيشتر شود. روش رنگ آميزي از نوع الكترو استاتيك مي باشد كه رنگ پودري پلي استر با استفاده از دستگاه مخصوص بر روي كار پاشيده مي شود و سپس داخل كوره در دماي ۲۰۰ درجه سانتي گراد قرار مي گيرد بعد از پخته شدن بيرون آورده و در قسمت ديگري به وسيله نقاشان ماهر قسمت هاي گل شكل حفاظ دوباره به رنگ هاي طلايي و مسي و رنگ هاي سفارشي ديگر رنگ آميزي مي شود.

  

حفاظ هاي آبشاري

۱۹۰ بازديد

http://uppc.ir/do.php?imgf=148957853293171.jpg

حفاظ آبشاري برگرفته از الگوي منظم و شاخه هايي كوتاه تيز شده در هم تنيده شده مستحكم و با گاردي رو به جلو مي باشد كه مدل انحصاري شركت (تك حفاظ) مي باشد. اين مدل حفاظ داراي ظاهري زيبا و يكنواخت بوده و امكان عبور متجاوزان را غير ممكن مي سازد.
از مشخصات فني اين حفاظ مي توان به عرض حداقل ۵۰ سانتي متر آن اشاره داشت كه به صورت استاندارد توليد و تمام سطح ديوار را پوشش مي دهد.
حفاظ مدل آبشاري در ارتفاع هاي استاندارد ۷۵ سانتي متر و ۹۰ سانتي مترو ۱۰۰ سانتي متر ۱۲۰ سانتي متر توليد مي شود.
از ديگر ويژگي هاي اين مدل حفاظ مي توان به تراكم بالاي آن اشاره داشت كه اين محصول در تراكم هاي استاندارد 14 رديف در هر شاخه ۲ متري و ۱۱ رديف در هر شاخه ۲ متري توليد و به بازار عرضه مي شود.
نوع ميلگرد مصرفي ميلگرد ساده نمره ۱۰ مي باشد كه نوك پيكان ها به صورت فارسي بر و به طول ۲ الي ۴ سانتي متر برش خورده و تيز مي شود تاز بازدارندگي بيشتري ايجاد شود نوع اتصال جوش co2 باشد كه به صورت ۲ طرفه كار مي شود تا استحكام و دوام حفاظ بيشتر شود.
رنگ آميزي از نوع رنگ پودري الكترو استاتيك مي باشد به همراه رنگ هاي مرغوب الكترواستاتيك(پارس اشن و پوشش فام) كه در كوره رنگ در دماي ۲۰۰
درجه سانتي گراد پخته مي شود.
براي جلوگيري از تغيير رنگ بر اثر تابش آفتاب و برف و باران از رنگ هاي مخصوص پلي استر كه رنگ مخصوص فضاهاي بازي باشد استفاده مي شود .